INFORMAZIOA + ETA IZENA EMATEKO, EGIN KLIK HEMEN.
ekinbat! proiektuaren bidez Gipuzkoan bizi diren gazteen gizarte-partehartzea eta enplegagarritasuna lantzen aritu gara azken hilabeteetan zehar.
Beheko lerroetan doako irakasle eta hezitzaileei zuzendutako prestakuntza eskaintza topatuko duzu, gazteekin trebetasun soziolaboralak lantzeko baliabide pedagogikoz osatua. Gazteekin hezitzaile edota irakasle lanetan bazabiltza, ahalduntzea, parte-hartzea, harremanak eta komunitatea sustatzeko metodo ezberdinak ezagutzeko aukera izango duzu.
ITXIERA EKITALDIA, EKIN BAT!
Azaroak 21 / 12:00-13:30
Zubieta Lanbide Eskola
(De Etarte bidea 9. 20170 Zubieta, Gipuzkoa)
Proiektuaren itxiera ekitaldira etorri nahi baduzu, eman izena eta gogorarazpen mezu bat bidaliko dizugu
EMAN IZENA!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GAZTEEKIN BAT!
PODKASTA + ONLINE SAIOA
Lanbide heziketa zentroetan parte-hartze komunitarioaren metodologia txertatzeko gakoak eta esperientziak
15 MIN. 4 PODKAST
-
Podkast 1: urriak 21 - Argitaratuta: Partaidetza komunitarioaren aukerak eta erronkak ikasgelan
-
Podkast 2: urriak 23 - Argitaratuta: Irakasle eta Ikasleen Rolla
-
Podkast 3: urriak 28 - Argitaratuta: Irakalse eta Ikasleen Rolla II
-
Podkast 4: urriak 30 - Argitaratuta: Ezagutu metodologiaren oinarriak
Podkasten inguruko Informazio +
Heziketa zentroetan parte-hartze komunitarioko metodologia sustatzeko prototipoan oinarritutakoak. [ Deskargatu hemen ]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EMAKUMEEKIN BAT!
TAILER PRESENTZIALA
Arteterapia eta sorkuntza tekniken bitartez trebetasun soziolaboralak lantzeko gakoak
Urriak 22 / 15:30-17:30
Zabalduz kooperatibaren egoitza
(Ibaiondo poligonoa 27, beheko solairua. 20120 Hernani)
-------------------------------------------------------------------------------------
ERAGILEEKIN BAT!
EMANTZIPATZEN LAGUNTZEKO GIDA
Formakuntza, etxebizitza eta enplegua
DESKARGATU HEMEN!
-----------------------------------------------------------------------------










